Hotărârea nr. 107 din 2021

privind modificarea și completarea Hotărârii nr. 44/2018 a Consiliului local cu privire la stabilirea salariilor de bază funcționarilor publici și personalului contractual din Aparatul de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia și din serviciile publice aflate în subordinea Consiliului Local al municipiului Alba Iulia, cu modificările și completările ulterioare, începând cu data de 1 aprilie 2021

ROMÂNIA
JUDEŢUL ALBA
MUNICIPIUL ALBA IULIA
CONSILIUL LOCAL

 

HOTĂRÂREA NR. 107

privind modificarea și completarea Hotărârii nr. 44/2018 a Consiliului local cu privire la stabilirea salariilor de bază funcționarilor publici și personalului contractual din Aparatul de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia și din serviciile publice aflate în subordinea Consiliului Local al municipiului Alba Iulia, cu modificările și completările ulterioare, începând cu data de 1 aprilie 2021

 

Consiliul local al municipiului Alba Iulia întrunit în ședință ordinară publică la data de 30 martie 2021;

Luând în dezbatere proiectul de hotărâre privind modificarea și completarea Hotărârii nr. 44/2018 a Consiliului local cu privire la stabilirea salariilor de bază funcționarilor publici și personalului contractual din Aparatul de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia și din serviciile publice aflate în subordinea Consiliului Local al municipiului Alba Iulia, cu modificările și completările ulterioare, începând cu data de 1 aprilie 2021 inițiat de primarul municipiului Alba Iulia;

Având în vedere referatul de aprobare nr. 31780/22.03.2021 al Primarului municipiului Alba Iulia, raportul de specialitate nr. 31883/22.03.2021 al Biroului resurse umane din cadrul Serviciului resurse umane-administrativ din cadrul apartului de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia și avizul favorabil al Comisiei Consiliului local de studii, prognoze economico-sociale, buget, finanţe, servicii publice şi comerţ;

Văzând prevederile art. 3 alin. (1), alin. (4), art. 10 alin. (1), alin. (2), alin. (3), alin. (4), din Legea–cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare;

Văzând prevederile art. 417 din Ordonanța de urgență nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

Având în vedere avizul consultativ nr. 7/22.03.2021 al Sindicatului Liber „Solidaritatea” din cadrul Primăriei municipiului Alba Iulia, înregistrat sub nr. 31763/22.03.2021 la Primăria municipiului Alba Iulia;

În temeiul prevederilor art. 129 (2) lit. „a” coroborat cu art. 129(3) lit. „c”, art. 139 (1) și art. 196 (1) lit. „a” din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

 

HOTĂRĂȘTE:

 

Art.I Modifică și completează, începând cu 1 aprilie 2021 anexa aprobată prin Hotărârea nr. 44/2018 a Consiliului local privind stabilirea salariilor de bază funcționarilor publici și personalului contractual din aparatul de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia și din serviciile publice aflate în subordinea Consiliului local al municipiului Alba Iulia, stabilite de ordonatorul de credite, Primarul Pleșa Gabriel Codru, exclusiv personalului contractual salarizat în conformitate cu prevederile Legii nr. 250/2016, după cum urmează:

  • La CAPITOLUL I, litera A salarizarea funcționarilor publici, punctul III, subpunctul b), salarizarea funcționarilor publici – Funcții publice generale de execuție nr. crt. 3, funcția publică de execuție de referent de specialitate, polițist local, studii SSD, se completează cu salariul de bază pentru gradele profesionale principal, asistent și debutant.

 

Nr ctr

Funcția

Grad profesional

Nivelul studiilor

Salar de bază

Gradația

0

1

2

3

4

5

1.

Referent de specialitate, polițist local

superior

SSD

3.371

3.624

3.806

3.997

4.097

4.200

 

 

principal

SSD

2.600

2.795

2.935

3.082

3.159

3.238

 

 

asistent

SSD

2.500

2.688

2.823

2.965

3.040

3.116

 

 

debutant

SSD

2.450

2.634

2.766

2.905

2.978

3.053

 

Art.II Hotărârea poate fi contestată în conformitate cu prevederile Legii nr. 554/2004 – Legea contenciosului administrativ, cu modificările și completările ulterioare.

Art.III Biroul resurse umane din Serviciul resurse umane-administrativ şi Direcţia cheltuieli din aparatul de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia, vor duce la îndeplinire prevederile din prezenta hotărâre.

Art.IV Hotărârea se comunică către:

  • Primar al municipiului Alba Iulia

  • Instituţia Prefectului – Judeţul Alba

  • Direcţia cheltuieli

  • Biroul resurse umane

 

 

 

Alba Iulia, 30 martie 2021

 

 

 

Președintele ședinței,                                                                       Contrasemnează,
          Consilier                                                                                Secretar general   
Sandu Cornel Stelian                                                                          Jeler Marcel    

 

 

 

 

 

Prezenta a fost adoptata cu număr de 20 voturi favorabile valabil exprimate, care reprezintă 100% din numărul consilierilor prezenti.

P.M.3ex