Hotărârea nr. 168 din 2021

privind aprobarea Regulamentului de Organizare și Funcționare și a Statului de funcții al Centrului de zi pentru persoane vârstnice

ROMÂNIA
JUDEŢUL ALBA
MUNICIPIUL ALBA IULIA
CONSILIUL LOCAL

 

HOTĂRÂREA NR. 168

privind aprobarea Regulamentului de Organizare și Funcționare și a Statului de funcții al Centrului de zi pentru persoane vârstnice

 

Consiliul local al Municipiului Alba Iulia întrunit în ședință ordinară publică la data de 27 aprilie 2021;

Luând în dezbatere proiectul de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de Organizare și Funcționare și a Statului de funcții al Centrului de zi pentru persoane vârstnice inițiat de primarul municipiului Alba Iulia;

Având în vedere referatul de aprobare nr. 44760/20.04.2021 al Primarului municipiului Alba Iulia, raportul de specialitate nr. 45028/21.04.2021 al Direcției de asistență socială din subordinea Consiliului local al municipiului Alba Iulia și avizul favorabil al Comisiei Consiliului local pentru administraţie publică locală, juridică şi disciplină, relaţii cu publicul, probleme ale minorităţilor, apărarea ordinii publice, respectarea drepturilor şi libertăţilor cetăţeneşti și al Comisiei Consiliului local pentru activităţi ştiinţifice, învăţământ, cultură, sănătate, protecţie socială, culte, sport, agrement, turism şi protecţia copilului;

Văzând prevederile art. 27 și art. 30 din Legea nr. 292/ 2011 - Legea asistenței sociale, cu modificările și completările ulterioare și ale Anexei 6 din Ordinul nr. 29/2019 - Standarde minime de calitate pentru serviciile sociale acordate în comunitate, organizate ca centre de zi destinate persoanelor adulte;

Având în vedere prevederile Hotărârii nr. 46/2021 a Consiliului local privind modificarea organigramei și a statului de funcții al Direcției de Asistență Socială, începând cu 1.02.2021;

Având în vedere prevederile Anexei 2 din HGR nr. 867/2015 pentru aprobarea Nomenclatorului serviciilor sociale, precum şi a regulamentelor-cadru de organizare şi funcţionare a serviciilor sociale, modificată și completată ulterior;

În temeiul prevederilor art. 129 (2) lit. ”d” coroborat cu art.129(7) lit. ”b”, art. 139 (1) și art. 196(1) lit.”a” din OUG nr. 57/ 2019 privind Codul administrativ cu modificările și completările ulterioare,

 

HOTĂRĂȘTE:

 

Art.1 Se aprobă Regulamentul de Organizare și Funcționare și Statul de Funcții al Centrului de zi pentru persoane vârstnice, începând cu data de 01.05.2021, conform anexelor nr. 1 și nr. 2, care fac parte integrantă a prezenta hotărâre.

Art.2 Anexa nr. 3 a Hotărârii nr. 366/ 20.11.2015 a Consiliului local își încetează aplicabilitatea începând cu data de 01.05.2021.

Art.3 Direcția de Asistenţă Socială din subordinea Consiliului Local al Municipiului Alba Iulia va duce la îndeplinire prevederile prezentei hotărâri.

Art.4 Prezenta hotărâre poate fi contestată în conformitate cu prevederile Legii nr. 554/2004 privind contenciosul administrativ, cu modificările și completările ulterioare.

Art.5 Hotărârea se va comunica către:

  • Primarul Municipiului Alba Iulia

  • Instituţia Prefectului - Judeţul Alba

  • Direcția de Asistenţă Socială

 

 

 

Alba Iulia, 27 aprilie 2021

 

 

 

Președintele ședinței,                                                                          Contrasemnează,
      Consilier                                                                                     Secretar general
Medrea Bogdan                                                                                   Jeler Marcel   

 

 

 

Prezenta a fost adoptata cu număr de 19 voturi favorabile valabil exprimate, care reprezintă 100 % din numărul consilierilor prezenți.

P.M.3ex