Hotărârea nr. 246 din 2021

privind modificarea statului de funcții al Aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Alba Iulia, al Serviciul public „Administrarea patrimoniului local” și al Serviciul voluntar pentru situații de urgență din subordinea Consiliul Local al municipiului Alba Iulia, urmare a promovării în grad profesional, începând cu data de 01 iulie 2021

ROMÂNIA
JUDEŢUL ALBA
MUNICIPIUL ALBA IULIA
CONSILIUL LOCAL

 

HOTĂRÂREA NR. 246

privind modificarea statului de funcții al Aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Alba Iulia, al Serviciul public „Administrarea patrimoniului local” și al Serviciul voluntar pentru situații de urgență din subordinea Consiliul Local al municipiului Alba Iulia, urmare a promovării în grad profesional, începând cu data de 01 iulie 2021

 

Consiliul local al municipiului Alba Iulia întrunit in ședință ordinară la data de 29 iunie 2021;

Luând în dezbatere proiectul de hotărâre privind modificarea statului de funcții al Aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Alba Iulia, al Serviciul public „Administrarea patrimoniului local” și al Serviciul voluntar pentru situații de urgență din subordinea Consiliul Local al municipiului Alba Iulia, urmare a promovării în grad profesional, începând cu data de 01 iulie 2021 – inițiat de primarul municipiului Alba Iulia;

Având în vedere referatul de aprobare nr. 69146/16.06.2021 al Primarului municipiului Alba Iulia, raportul de specialitate nr. 69977/17.06.2021 al Biroului resurse umane din cadrul Serviciului resurse umane-administrativ din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia și avizele favorabile ale Comisiei Consiliului local de studii, prognoze economico-sociale, buget, finanţe, servicii publice şi comerţ și ale Comisiei Consiliului local pentru administraţie publică locală, juridică şi disciplină, relaţii cu publicul, probleme ale minorităţilor, apărarea ordinii publice, respectarea drepturilor şi libertăţilor cetăţeneşti;

Văzând prevederile art. 476 (2) lit.”a”, art. 477 (1), art. 478 (1), (2), (3) şi art. 479 (1) lit.”a”,lit.”c” şi lit.”d” din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ modificat si completat ulterior; art. 31 (2), (5) şi (8) din Legea–cadru nr. 153/28.06.2017, privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare;

În temeiul prevederilor art. 129 (2) lit. „a”, coroborat cu art.129 (3) lit. „c”, art. 139 (3) lit. „a” şi art. 196 (1) lit. „a” din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ cu modificările și completările ulterioare;

 

HOTĂRĂȘTE:

 

Art.I Aprobă modificarea statului de funcții al Aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Alba Iulia şi al Serviciul public „Administrarea patrimoniului local” și al Serviciul voluntar pentru situații de urgență din subordonarea Consiliul Local al municipiului Alba Iulia, conform Anexelor nr.1 nr. 2 și nr. 3, începând cu data de 1 iulie 2021, după cum urmează:

  • Aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Alba Iulia

  • Dispecerat municipal de relații cu cetățenii

  1. Funcția publică de execuție de consilier, clasa I, gradul profesional asistent se transformă în inspector, clasa I, gradul profesional principal;

  • Biroul evidența patrimoniului, sistem informatic geografic

  1. Funcția publică de execuție de consilier, clasa I, gradul profesional principal se transformă în inspector clasa I, gradul profesional superior;

  • Direcția cheltuieli - Serviciul financiar, salarizare, contabilitate

      3.  Funcția publică de execuție de inspector, clasa I, gradul profesional asistent se transformă în inspector clasa

      I, gradul profesional principal;

  • Direcția juridică, administrație publică locală – Serviciul administrație publică locală, contencios

      4.  Funcția publică de execuție de consilier, clasa I, gradul profesional asistent se transformă în consilier, clasa

      I, gradul profesional principal;

  • Direcția urbanism, amenajarea teritoriului – Serviciul urbanism

      5.  Funcția publică de execuție de inspector, clasa I, gradul profesional asistent se transformă în inspector clasa

      I, gradul profesional principal;

  • Serviciului public „Administrarea patrimoniului local”

  • Serviciul administrarea domeniului public și privat - Compartiment adm. locuite ANL, locuințe sociale, spații publice

      1.  Funcția publică de execuție de inspector, clasa I, gradul profesional principal se transformă în inspector

      clasa I, gradul profesional superior;

  •  Serviciul voluntar pentru situații de urgență – Compartiment prevenire

      1.  Funcția publică de execuție de consilier, clasa I, gradul profesional asistent se transformă în inspector

      clasa I, gradul profesional principal;

Art.II Anexele nr.1, nr.2 și nr. 3, fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.III Hotărârea poate fi contestată în conformitate cu prevederile Legii nr. 554/2004 – Legea contenciosului administrativ, cu modificările și completările ulterioare.

Art.IV Biroul resurse umane din Serviciul resurse umane-administrativ şi Direcţia cheltuieli din Aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Alba Iulia, vor duce la îndeplinire prevederile din prezenta hotărâre.

Art.V Hotărârea se comunică:

  • Primarului municipiului Alba Iulia;

  • Instituției Prefectului – Judeţul Alba,

  • Biroului resurse umane;

  • Direcției cheltuieli;

 

 

 

Alba Iulia, 29 iunie 2021

 
 
 
 
 
 
Președintele ședinței,                                                           Contrasemnează,
       Consilier                                                                       Secretar general
Medrea Bogdan                                                                    Jeler Marcel

 

 

 

 

Prezenta a fost adoptata cu număr de 18 voturi favorabile valabil exprimate, care reprezintă 85,71 % din numărul consilierilor în funcție.

B.B.C.3ex