Hotărârea nr. 31 din 2021

privind aprobarea prelungirii perioadei de funcționare a teraselor sezoniere în municipiul Alba Iulia

ROMÂNIA
JUDEŢUL ALBA
MUNICIPIUL ALBA IULIA
CONSILIUL LOCAL

 

HOTĂRÂREA NR. 31

privind aprobarea prelungirii perioadei de funcționare a teraselor sezoniere în municipiul Alba Iulia

 

Consiliul local al municipiului Alba Iulia întrunit în ședință ordinară la data de 29 ianuarie 2021;

Luând în dezbatere proiectul de hotărâre privind aprobarea prelungirii perioadei de funcționare a teraselor sezoniere în municipiul Alba Iulia - inițiat de primarul municipiului Alba Iulia;

Având în vedere referatul de aprobare nr 6656/21.01.2021 al Primarului municipiului Alba Iulia, raportul de specialitate nr. 6579/2021 al Serviciului administrarea domeniului public și privat din subordinea Consiliului local al municipiului Alba Iulia și avizele favorabile al Comisiei Consiliului local pentru administrarea domeniului public şi privat, agricultură și al Comisiei Consiliului local de studii, prognoze economico-sociale, buget, finanţe, servicii publice şi comerţ;

Având în vedere contextul generat de dinamica evoluției situației epidemiologice naționale și internaționale și crearea premiselor-cadru, după încetarea stării de urgență, pentru revenirea etapizată, fără sincope majore, la situația de normalitate;

În temeiul prevederilor art.129(2) lit."c", ale art.139(3) lit.”g”, ale art.196(1) lit.”a” din OUG nr.57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

 

HOTĂRĂȘTE:

 

Art.1. Prin excepție de la prevederile art.2 din Regulamentul privind amplasarea, organizarea și funcționarea teraselor sezoniere pe domeniul public sau privat al municipiului Alba Iulia, aprobat prin Hotărârea nr.94/2013 a Consiliului local și modificat prin Hotărârea nr.103/2014 a Consiliului local, pot fi amplasate și pot funcționa terase sezoniere pe domeniul public sau domeniul privat al municipiului Alba Iulia și în extrasezon, în perioada cuprinsă între 1 noiembrie – 31 martie, pe toată durata stării de alertă.

Art.2. Pentru ocuparea domeniului public sau a domeniului privat al municipiului Alba Iulia cu terase sezoniere în extrasezon, deținătorii teraselor sezoniere vor achita o taxă în cuantum de 0,25 lei/mp/zi.

Art.3. (1) Amplasarea și funcționarea teraselor sezoniere în extrasezon se va putea face la cererea deținătorilor teraselor sezoniere, pe amplasamentele pe care acestea au funcționat în sezonul estival în baza contractelor de închiriere, fără îndeplinirea formalităților prevăzute la art.3, art.4 și art.5 din Regulamentul privind amplasarea, organizarea și funcționarea teraselor sezoniere pe domeniul public sau privat al municipiului Alba Iulia, aprobat prin Hotărârea nr.94/2013 a Consiliului local și modificat prin Hotărârea nr.103/2014 a Consiliului local;

(2) Pentru amplasarea și funcționarea teraselor sezoniere în sezonul estival

(1 aprilie – 31 octombrie), operatorii economici care le exploatează vor trebui să efectueze toate demersurile necesare potrivit dispozițiilor din Regulamentul privind amplasarea, organizarea și funcționarea teraselor sezoniere pe domeniul public sau privat al municipiului Alba Iulia, aprobat prin prin Hotărârea nr.94/2013 a Consiliului local și modificat prin Hotărârea nr.103/2014 a Consiliului local;

Art.4. Amplasarea și funcționarea teraselor sezoniere în extrasezon se va face cu respectarea dispozițiilor Regulamentului privind amplasarea, organizarea și funcționarea teraselor sezoniere pe domeniul public sau privat al municipiului Alba Iulia, aprobat prin Hotărârea nr.94/2013 a Consiliului local și modificat prin Hotărârea nr.103/2014 a Consiliului local;

Art.5. Hotărârea poate fi contestată în conformitate cu prevederile Legii nr.554/2004 – Legea contenciosului administrativ, cu modificările și completările ulterioare.

Art.6. Serviciul administrarea domeniului public şi privat din cadrul Serviciului public ”Administrarea patrimoniului local” din subordinea Consiliului local al municipiului Alba Iulia şi Direcția urbanism și amenajarea teritoriului din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia vor aduce la îndeplinire sarcinile din prezenta hotărâre.

Art.7. Prezenta hotărâre se comunică către:

-Primarul municipiului Alba Iulia

-Instituţia Prefectului – Judeţul Alba

-Serviciul administrarea domeniului public şi privat

-Direcția Urbanism

-Direcția Poliția Locală

 

 

Alba Iulia, 29 ianuarie 2021

 

 

Presedintele ședinței,                                                                    Contrasemnează,
         Consilier                                                                             Secretar general 
      Sandu Cornel Stelian                                                                       Jeler Marcel            

 

 

 

Prezenta a fost adoptata cu un număr de 18 voturi favorabile valabil exprimate.

B.B.C 3ex