Hotărârea nr. 330 din 2021

privind participarea Municipiului Alba Iulia în proiectul "Sănătate pentru toți 3/ Salute per Tutti 3"

ROMÂNIA
JUDEŢUL ALBA
MUNICIPIUL ALBA IULIA
CONSILIUL LOCAL

 

HOTĂRÂREA NR. 330

privind participarea Municipiului Alba Iulia în proiectul "Sănătate pentru toți 3/ Salute per Tutti 3"

 

Consiliul local al Municipiului Alba Iulia întrunit în ședință ordinară publică la data de 31 august 2021;

Luând în dezbatere proiectul de hotărâre privind participarea Municipiului Alba Iulia în proiectul "Sănătate pentru toți 3/ Salute per Tutti 3" inițiat de primarul municipiului Alba Iulia;

Având în vedere referatul de aprobare nr. 97884/25.08.2021 al Primarului municipiului Alba Iulia, raportul de specialitate nr. 97964/25.08.2021 al Compartimentului relații internaționale, relații cu mediul de afaceri și societatea civilă, parteneriate din aparatul de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia și avizele favorabile ale Comisiei Consiliului local de studii, prognoze economico-sociale, buget, finanţe, servicii publice şi comerţ și ale Comisiei Consiliului local pentru administraţie publică locală, juridică şi disciplină, relaţii cu publicul, probleme ale minorităţilor, apărarea ordinii publice, respectarea drepturilor şi libertăţilor cetăţeneşti;

Văzând prevederile Legii nr. 292/2011 - Legea asistenței sociale, cu modificările și completările ulterioare, Strategia Naţională pentru Protecția și Promovarea Drepturilor Copilului 2014-2020, Strategia Națională de Sănătate 2014-2020, Ordinul nr. 289/2006 pentru aprobarea Standardelor minime obligatorii privind centrul de consiliere și sprijin pentru părinți și copii și a ghidului metodologic de implementare a acestor standarde, ale Legii nr. 272/ 2004 privind protecția și promovarea drepturilor copilului, cu modificările și completările ulterioare;

Având în vedere prevederile art. 20 din Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare;

Văzând prevederile art. 16(1) și (3) din Legea nr. 153/ 2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice modificată și completată ulterior și ale HGR nr. 325/2018 pentru aprobarea Regulamentului - cadru privind condițiile de înființare a posturilor pentru proiectele finanțate din fonduri europene nerambursabile;

În temeiul prevederilor art. 129 (2) lit. ”d coroborat cu (7) lit. ”b”, art. 139 (3) lit. ”a” și art. 196(1) lit. ”a” din OUG nr. 57/ 2019 privind Codul administrativ cu modificările și completările ulterioare,

 

HOTĂRĂȘTE:

 

Art.1 Se aprobă participarea Municipiului Alba Iulia în Proiectul SĂNĂTATE PENTRU TOȚI 3/ SALUTE PER TUTTI 3”.

Art.2 Se aprobă participarea Asociației non-guvernamentale „Maria Beatrice”, prin Centrul „Maria Beatrice”, în Proiectul SĂNĂTATE PENTRU TOȚI 3/ SALUTE PER TUTTI 3”.

Art.3 Se aprobă participarea Direcţiei de Asistență Socială din subordinea Consiliului local al Municipiului Alba Iulia, prin Centrul de consiliere şi sprijin pentru părinţi şi copii „Sfânta Maria” în Proiectul SĂNĂTATE PENTRU TOȚI 3/ SALUTE PER TUTTI 3”.

Art.4 Se aprobă implementarea Proiectului SĂNĂTATE PENTRU TOȚI 3/ SALUTE PER TUTTI 3” de către Municipiul Alba Iulia.

Art.5 Se aprobă implementarea Proiectului SĂNĂTATE PENTRU TOȚI 3/ SALUTE PER TUTTI 3” de către Asociația non-guvernamentală „Maria Beatrice”, prin Centrul „Maria Beatrice”.

Art.6 Se aprobă implementarea Proiectului SĂNĂTATE PENTRU TOȚI 3/ SALUTE PER TUTTI 3” de către Direcţia de Asistență Socială, din subordinea Consiliului Local al Municipiului Alba Iulia, prin Centrul de consiliere şi sprijin pentru părinţi şi copii „Sfânta Maria”.

Art.7 Se aprobă valoarea totală a proiectului în cuantum de 75280 euro, reprezentând 72780 euro finanțare nerambursabilă și 2500 euro contribuția proprie a Municipiului Alba Iulia.

Art.8 Se aprobă alocarea, de către Municipiul Alba Iulia, a sumei de 56170,55 euro, din suma nerambursabilă oferită de finanțator, către Asociația non-guvernamentală „Maria Beatrice”, prin Centrul „Maria Beatrice”, conform bugetului aprobat al proiectului.

Art.9 Se aprobă alocarea, de către Municipiul Alba Iulia, a sumei de 14449,45 euro, din suma nerambursabilă oferită de finanțator, către Direcţia de Asistență Socială, din subordinea Consiliului Local al Municipiului Alba Iulia, prin Centrul de Zi pentru Consiliere şi Sprijin pentru Părinţi şi Copii „Sfânta Maria”, conform bugetului aprobat al proiectului.

Art.10 Se aprobă gestionarea directă a sumei de 2160 euro, din suma nerambursabilă oferită de finanțator, de către Municipiul Alba Iulia, conform bugetului aprobat al proiectului.

Art.11 Se aprobă înfiinţarea în subordinea Consiliului local al Municipiului Alba Iulia a Unităţii de Management a Proiectului „SĂNĂTATE PENTRU TOȚI 3/ SALUTE PER TUTTI 3” cu o durată de 12 de luni, începând cu prima zi de implementare a proiectului, în conformitate cu prevederile contractului de finanţare.

Art.12 Se aprobă Regulamentul de organizare şi funcţionare şi Statul de funcţii al Unităţii de Management a Proiectului SĂNĂTATE PENTRU TOȚI 3/ SALUTE PER TUTTI 3”, conform anexelor nr.1 şi nr. 2 care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.13 Municipiul Alba Iulia, Asociația non-guvernamentală „Maria Beatrice” și Direcția de Asistență Socială se angajează să nu desfăşoare activităţi economice în scopul obţinerii de venituri din utilizarea bugetului de proiect şi a activităţilor sale, în afara activităţilor pentru care a fost finanţat proiectul, prin acordarea dreptului de utilizare a acestora către terţe părţi, în condiţiile legii.

Art.14 Municipiul Alba Iulia, Asociația non-guvernamentală „Maria Beatrice” și Direcția de Asistență Socială se obligă să respecte, pe durata pregătirii proiectului şi a implementării acestuia, prevederile legislaţiei comunitare şi naţionale în domeniul asistenței sociale, egalităţii de şanse, protecţiei mediului, eficienţei energetice, achiziţiilor publice, ajutorului de stat, informare, publicitate.

Art.15 Se mandatează Primarul Municipiului Alba Iulia să semneze toate actele ce derivă din procesul de elaborare, depunere, precontractare, contractare, implementare şi raportare în cadrul proiectului.

Art.16 Se mandatează Primarul Municipiului Alba Iulia să nominalizeze persoane responsabile, să delege responsabilităţi şi să monitorizeze implementarea Proiectului SĂNĂTATE PENTRU TOȚI 3/ SALUTE PER TUTTI 3” prin Dispoziţii/ Note Interne/ Rapoarte/ Planuri de implementare/ Referate/ alte documente specifice, în conformitate cu modul de organizare şi funcţionare specific administrației publice locale, cu dispoziţiile legale aplicabile procedurilor tehnice şi financiare de implementare stabilite de autoritatea finanţatoare.

Art.17 Se mandatează Directorul executiv al Direcției de Asistență Socială să nominalizeze persoane responsabile, să delege responsabilităţi şi să monitorizeze implementarea Proiectului SĂNĂTATE PENTRU TOȚI 3/ SALUTE PER TUTTI 3” în cadrul Centrului de Zi pentru Consiliere şi Sprijin pentru Părinţi şi Copii „Sfânta Maria” prin Dispoziţii/ Note Interne/ Rapoarte/ Planuri de implementare/ Referate/ alte documente specifice, în conformitate cu modul de organizare şi funcţionare specific administrației publice locale, cu dispoziţiile legale aplicabile procedurilor tehnice şi financiare de implementare stabilite de autoritatea finanţatoare.

Art.18 Se mandatează președintele Asociației non-guvernamentale „Maria Beatrice” să numească persoane responsabile, să delege responsabilităţi şi să monitorizeze implementarea proiectului SĂNĂTATE PENTRU TOȚI 3/ SALUTE PER TUTTI 3” în cadrul Centrului „Maria Beatrice prin prin Dispoziţii/ Note Interne/ Rapoarte/ Planuri de implementare/ Referate/ alte documente specifice, în conformitate cu dispoziţiile legale aplicabile procedurilor tehnice şi financiare de implementare stabilite de autoritatea finanţatoare.

Art.19 Compartimentul relații internaționale, relații cu mediul de afaceri și societatea civilă, parteneriate din aparatul de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia, Direcția de Asistenţă Socială din subordinea Consiliului local și Asociația non-guvernamentală „Maria Beatrice” vor duce la îndeplinire sarcinile din prezenta hotărâre.

Art.20 Hotărârea poate fi contestată în conformitate cu prevederile Legii nr.554/2004 – Legea contenciosului administrativ, cu modificările și completările ulterioare.

Art.21 Hotărârea se va comunica către:

- Primarul Municipiului Alba Iulia

- Instituţia Prefectului - Judeţul Alba

- Direcţia cheltuieli

- Direcția de Asistență Socială

- Biroul resurse umane

- Asociația non-guvernamentală „Maria Beatrice”

-Compartimentul relații internaționale, relații cu mediul de afaceri și societatea civilă, parteneriate

 

 

 

Alba Iulia, 31 august 2021

 

 

 

Președintele ședinței,                                                                     Contrasemnează,
     Consilier                                                                                 Secretar general
Florea Paul Victor                                                                           Jeler Marcel

 

 

 

 

Prezenta a fost adoptata cu număr de 17 voturi favorabile valabil exprimate, care reprezintă 80,95 % din numărul consilierilor în funcție.

P.M.3ex