HOTĂRÂREA NR. 354
privind modificarea statului de funcţii al Aparatului de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia, începând cu data 01 octombrie 2021
Consiliul local al municipiului Alba Iulia întrunit în ședință ordinară publică la data de 28 septembrie 2021;
Luând în dezbatere proiectul de hotărâre privind modificarea statului de funcţii al Aparatului de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia, începând cu data 01 octombrie 2021 inițiat de primarul municipiului Alba Iulia;
Având în vedere referatul de aprobare nr. 107621/20.09.2021a Primarului municipiului Alba Iulia, raportul de specialitate nr. 107960/20.09.2021 al Serviciului resurse umane-administrativ din aparatul de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia și avizele favorabile ale Comisiei Consiliului local de studii, prognoze economico-sociale, buget, finanţe, servicii publice şi comerţ și ale Comisiei Consiliului local pentru administraţie publică locală, juridică şi disciplină, relaţii cu publicul, probleme ale minorităţilor, apărarea ordinii publice, respectarea drepturilor şi libertăţilor cetăţeneşti;
Văzând prevederile din:
- art. 31 (2) şi (6) din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare;
- art. 43 (3) din HG nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului - cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare;
În temeiul prevederilor art. 129 (2) lit. „a” coroborat cu art.129 (3) lit. „c”, art. 139 (3) lit. „a” şi art. 196 (1) lit. „a” din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare,
HOTĂRĂȘTE:
Art.1 Aprobă modificarea statului de funcţii al Aparatului de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia, conform anexei începând cu data de 1 octombrie 2021, după cum urmează:
Aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Alba Iulia
Compartiment spațiul expozițional Principia
Funcția contractuală de execuție de consilier, gradul I se transformă în consilier, gradul IA;
Biroul Administrativ
Funcția contractuală de execuție de consilier, gradul I se transformă în consilier, gradul IA;
Serviciul Protecție Civilă, Securitate și Sănătate în Muncă
Funcția contractuală de execuție de consilier, gradul II se transformă în consilier, gradul I;
Direcția Programe
Funcția contractuală de execuție de consilier manager proiect, gradul I, se transformă în consilier manager proiect, gradul IA;
Funcția contractuală de execuție de consilier manager proiect, gradul I, se transformă în consilier manager proiect, gradul IA;
Art.2 Anexa face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.3 Hotărârea poate fi contestată în conformitate cu prevederile Legii nr. 554/2004 – Legea contenciosului administrativ, cu modificările și completările ulterioare.
Art.4 Biroul resurse umane din Serviciul resurse umane-administrativ şi Direcţia cheltuieli din aparatul de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia, vor duce la îndeplinire prevederile din prezenta hotărâre.
Art.5 Hotărârea se comunică către:
Primarul Municipiului Alba Iulia
Instituţia Prefectului – Judeţul Alba
Biroul resurse umane
Direcția cheltuieli
Alba Iulia, 28 septembrie 2021
Prezenta a fost adoptata cu număr de 21 voturi favorabile valabil exprimate, care reprezintă 100 % din numărul consilierilor în funcție.
P.M.3ex