Hotărârea nr. 357 din 2021

privind modificarea organigramei și statului de funcții al Aparatului de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia, urmare reorganizării, incepand cu data de 01 ianuarie 2022

ROMÂNIA
JUDEŢUL ALBA
MUNICIPIUL ALBA IULIA
CONSILIUL LOCAL

 

HOTĂRÂREA NR. 357

privind modificarea organigramei și statului de funcții al Aparatului de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia, urmare reorganizării, incepand cu data de 01 ianuarie 2022

 

Consiliul local al municipiului Alba Iulia întrunit în ședință ordinară publică la data de 28 septembrie 2021;

Luând în dezbatere proiectul de hotărâre privind modificarea organigramei și statului de funcții al Aparatului de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia, urmare reorganizării, incepand cu data de 01 ianuarie 2022 inițiat de primarul municipiului Alba Iulia;

Având în vedere referatul de aprobare nr. 107624/20.09.2021 al Primarului municipiului Alba Iulia, raportul de specialitate nr. 108523/21.09.2021 al Serviciului resurse umane-administrativ din aparatul de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia și avizul favorabil al Comisiei Consiliului local pentru administraţie publică locală, juridică şi disciplină, relaţii cu publicul, probleme ale minorităţilor, apărarea ordinii publice, respectarea drepturilor şi libertăţilor cetăţeneşti;

Văzând prevederile:

  • art. 129 alin. (2) lit. „a”, alin. (3) lit. „c”, lit. „e”, art. 370, art. 405, art. 407, art. 408, art. 409, art. 518 alin. (1), alin. (2) din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

  • art. 19 din Legea cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare;

  • Legii nr. 53/2003 privind Codul Muncii, republicată, cu modificările;

  • Legii nr. 24/2000, privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative; ale OUG nr. 63/2010 pentru modificarea și completarea Legii nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, precum și pentru stabilirea unor măsuri financiare, cu modificările și completările ulterioare;

  • art. 38 din OUG nr. 114/2018 privind instituirea unor măsuri în domeniul investițiilor publice și a unor măsuri fiscal - bugetare, modificarea și completarea unor acte normative și prorogarea unor termene, cu modificările și completările ulterioare;

Având în vedere amendamentele de modificare ale domnului primar – Pleșa Gabriel Codru înregistrate cu nr. 5/415/20.09.2021 și nr. 6/415/20.09.2021 aprobate în cadrul ședinței ordinare a Consiliului local cu majoritate absolută, însemnând un număr de 15 voturi valabil exprimate;

În temeiul prevederilor art. 129 alin. (2) lit. „a”, coroborat cu art. 129 alin. (3) lit. „c”, art. 139 alin. (1) și art. 196 alin. (1) lit. „a” din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

 

HOTĂRĂȘTE:

 

Art.1 Se aprobă reorganizarea Aparatului de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia incepand cu data de 01 ianuarie 2022.

Art.2 Anexele nr. 1 si nr. 2 fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.3 Hotărârea poate fi contestată în conformitate cu prevederile Legii nr. 554/2004 – Legea contenciosului administrativ, cu modificările și completările ulterioare.

Art.4 Biroul resurse umane din Serviciul resurse umane-administrativ și Direcția cheltuieli din aparatul de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia vor duce la îndeplinire prevederile din prezenta hotărâre.

Art.5 Hotărârea se comunică către:

  • Primarul Municipiului Alba Iulia

  • Instituţia Prefectului – Judeţul Alba

  • ANFP București

  • Direcția cheltuieli

  • Biroul resurse umane

 

 

 

Alba Iulia, 28 septembrie 2021

 

 

 

Președintele ședinței,                                                                              Contrasemnează,
     Consilier                                                                                          Secretar general
 Florea Paul Victor                                                                                     Jeler Marcel     

 

 

 

 

Prezenta a fost adoptata cu număr de 15 voturi favorabile valabil exprimate, care reprezintă 71,42 % din numărul consilierilor în funcție.

P.M.3ex