Hotărârea nr. 38 din 2021

privind aprobarea acordării unor facilități comercianților, persoane fizice sau persoane juridice, care desfășoară activități comerciale în incinta Cetății Vauban Alba Iulia și în incinta Parcului Unirii

ROMÂNIA
JUDEŢUL ALBA
MUNICIPIULUI ALBA IULIA
CONSILIUL LOCAL

 

HOTĂRÂREA NR. 38

privind aprobarea acordării unor facilități comercianților, persoane fizice sau persoane juridice, care desfășoară activități comerciale în incinta Cetății Vauban Alba Iulia și în incinta Parcului Unirii

 

Consiliul local al municipiului Alba Iulia întrunit în ședință ordinară la data de 29 ianaurie 2021;

Luând în dezbatere proiectul de hotărâre privind aprobarea acordării unor facilități comercianților, persoane fizice sau persoane juridice, care desfășoară activități comerciale în incinta Cetății Vauban Alba Iulia și în incinta Parcului Unirii - inițiat de primarul municipiului Alba Iulia;

Având în vedere contextul generat de dinamica evoluției situației epidemiologice naționale și internaționale și crearea premiselor-cadru, după încetarea stării de urgență, pentru revenirea etapizată, fără sincope majore, la situația de normalitate;

Având în vedere cererea Antreprenorilor care au Contracte de închiriere teren în cetatea Alba Carolina înregistrată la Primăria municipiului Alba Iulia sub nr. 2.146/2021, referatul de aprobare nr. 6266/21.01.2021 al Primarului municipiului Alba Iulia, raportul de specialitate nr. 6419/21.01.2021 al Serviciului administrarea domeniului public și privat din subordinea Consiliului local și avizul favorabil al Comisiei Consiliului local de studii, prognoze economico-sociale, buget, finanţe, servicii publice şi comerţ;

În temeiul prevederilor art.5 lit.”j”, art.75(1) lit.”b”, art.87(5), art.129(2) lit.”c”, ale art.139(3) lit.”g”, ale art.196(1) lit.”a” din OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

 

HOTĂRĂȘTE:

 

Art.1. Se aprobă diminuarea cu 50% a cuantumului chiriilor prevazute în contract pentru anul 2021, pentru comercianții persoane fizice sau juridice, care desfășoară activități comerciale în incinta Cetății Vauban Alba Iulia și în incinta Parcului Unirii, după cum urmează:

1.contract închiriere nr.49.367/2019, titular contract SC FRESH BURGER SRL

2.contract de închiriere nr.86.388/2019, titular contract SC CLEAR TIME SRL

3.contract de închiriere nr.45.190/2018, titular contract I.I.RUSCIOR FLORIN ADRIAN

4.contract de închiriere nr.45.163/2018, titular contract SC SANDRA LA POPA`S SRL

5.contract de închiriere nr.45.255/2018, titular contract I.I.MĂRUȚĂ RADU CONSTANTIN

6.contract de închiriere nr.49.475/2019, titular contract SC LA VIZITIU ALBA SRL

7.contract de închiriere nr.45.199/2018, titular contrat SC GRUIAN ARIANA SRL

8.contract de închiriere nr.68.348/2018, titular contract PFA PINCA DELIA NADIA

9.contract de închiriere nr.45.242/2018, titular contract SC CODY ART SRL

10.contract de închiriere nr.45.234/2018, titular contract I.F.REZMIVEȘ ELISABETA DANA

11.contract de închiriere nr.45.222/2018, titular contract PFA PÂRGARU MAGDALENA

12.contract de închiriere nr.45.328/2018, titular contract SC SANDRA LA POPA`S SRL

13.contract de închiriere nr.45.307/2018, titular contract SC IRISH PUB EROL SRL

14.contract de închiriere nr.45.314/2018, titular contract I.I.KASLER DIANA NICOLETA

15.contract de închiriere nr.45.319/2018, titular contract SC ONASIS INVEST SRL

16.contract de închiriere nr.45.285/2018, titular contract SC SANDRA LA POPA`S SRL

17.contract de închiriere nr.89.268/2019, titular contract SC CAROLINA BEST CREAM SRL

18.contract de închiriere nr.51.322/2019, titular contract SC BINAL TOP MOB SRL

19.contract de închiriere nr.51.350/2019, titular contract SC BINAL TOP MOB SRL

20.contract de închiriere nr.51.531/2019, titular contract SC FRESH BURGER SRL

21.contract de închiriere nr.51.549/2019, titular contract I.I.MATEI I. ELENA IOANA

22.contract de închiriere nr.45.289/2018, titular contract I.I.RUSCIOR FLORIN ADRIAN

Art.2. (1)Plata chiriei diminuate conform art.1 se va face de la data începerii efective a activității de către chiriași, pentru luna întreagă.

(2) Chiriașii au obligația de a comunica în scris Primăriei municipiului Alba Iulia data începerii activității, înainte cu cel puțin 5 zile, în caz contrar, vor fi obligați să achite chiria întreagă la suma din contractul de închiriere.

Art.3. Diminuarea cuantumului chiriei se va face prin act adițional, conform Actului adițional-cadru.

Art.4. Anexa face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.5. Hotărârea poate fi contestată în conformitate cu prevederile Legii nr.554/2004 – Legea contenciosului administrativ, cu modificările și completările ulterioare.

Art.6. Serviciul Administrarea Domeniului Public şi Privat din cadrul Serviciului Administrarea Patrimoniului Local din subordinea Consiliului Local al municipiului Alba Iulia va aduce la îndeplinire sarcinile din prezenta hotărâre.

Art.7. Prezenta hotărâre se comunică către:

-Primarul municipiului Alba Iulia

-Instituţia Prefectului – Judeţul Alba

-Serviciul administrarea domeniului public şi privat

-Titularilor contractelor de închiriere

 

 

Alba Iulia, 29 ianuarie 2021

 
 
 
 
Presedintele ședinței,                                                     Contrasemnează,
        Consilier                                                              Secretar general
Sandu Cornel Stelian                                                         Jeler Marcel     
 

 

 

 

Prezenta a fost adoptata cu un număr de 11 voturi favorabile valabil exprimate.

B.B.C 3ex