Hotărârea nr. 393 din 2021

privind modificarea Hotărârii nr. 357/28.09.2021 a Consiliului local cu privire la modificarea organigramei și statului de funcții al Aparatului de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia

ROMÂNIA
JUDEŢUL ALBA
MUNICIPIUL ALBA IULIA
CONSILIUL LOCAL

 

HOTĂRÂREA NR. 393

privind modificarea Hotărârii nr. 357/28.09.2021 a Consiliului local cu privire la modificarea organigramei și statului de funcții al Aparatului de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia

 

Consiliul local al municipiului Alba Iulia întrunit în ședință ordinară publică la data de 27 octombrie 2021;

Luând în dezbatere proiectul de hotărâre privind modificarea Hotărârii nr. 357/28.09.2021 a Consiliului local cu privire la modificarea organigramei și statului de funcții al Aparatului de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia inițiat de primarul municipiului Alba Iulia și înregistrat cu numărul 469/27.10.2021;

Având în vedere referatul de aprobare nr. 124407/26.10.2021 al Primarului municipiului Alba Iulia, raportul de specialitate nr. 124714/27.10.2021 al Serviciului resurse umane-administrativ din cadrul aparatului de specialiate al Primarului municipiului Alba Iulia și avizul nefavorabil al Comisiei Consiliului local pentru administraţie publică locală, juridică şi disciplină, relaţii cu publicul, probleme ale minorităţilor, apărarea ordinii publice, respectarea drepturilor şi libertăţilor cetăţeneşti;

Văzând prevederile art. 129 alin. (2) lit. „a”, alin. (3) lit. „c”, lit. „e”, art. 370, art. 405, art. 407, art. 408, art. 409, art. 518 alin. (1), alin. (2) din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, ale art. 19 din Legea cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare, ale Legii nr. 53/2003 privind Codul Muncii, republicată, cu modificările, ale Legii nr. 24/2000, privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative; ale OUG nr. 63/2010 pentru modificarea și completarea Legii nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, precum și pentru stabilirea unor măsuri financiare, cu modificările și completările ulterioare și ale art. 38 din OUG nr. 114/2018 privind instituirea unor măsuri în domeniul investițiilor publice și a unor măsuri fiscal - bugetare, modificarea și completarea unor acte normative și prorogarea unor termene, cu modificările și completările ulterioare;

Având în vedere propunerea d-l Primar de a modifica data de începere a reorganizării cu 01.12.2021;

În temeiul prevederilor art. 129 (2) lit. „a” coroborat cu art. 129 (3) lit. „c”, art. 139 (1) și art. 196 (1) lit. „a” din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

 

HOTĂRĂȘTE:

 

Art.I Se modifică Art. 1 din Hotărârea nr. 357/2021 a Consiliului local care va avea următorul conținut:

Art.1 (1) Se aprobă reorganizarea următoarelor compartimente/birouri/servicii/direcții din cadrul Aparatului de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia, începând cu data de 01.12.2021:

1. Cabinetul primarului;

2. Cabinetul viceprimarului I;

3. Cabinetul viceprimarului II;

4. Serviciul Evenimente, Turism;

5. Consilier pe probleme romilor;

6. Direcția Urbanism, Amenajarea Teritoriului;

6.1. Serviciul Urbanism;

7. Direcția Tehnică, Dezvoltare;

7.1. Serviciul Investiții și lucrări publice;

8. Direcția Programe;

8.1. Serviciul proiecte comunitare;

8.2. Compartimentul prognoze, programe;

9. Manager public

10. Compartiment Relații Internaționale, Parteneriate, Inovare Urbană;

11. Serviciul Achiziții Publice;

12. Birou Digitalizare.

(2) Se aprobă reorganizarea următoarelor compartimente/birouri/servicii/direcții din cadrul Aparatului de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia, începând cu data de 01.01.2022:

1. Serviciul resurse umane-administrativ;

1.1. Biroul resurse umane;

1.2. Biroul Administrativ;

1.3. Compartiment managementul calității;

1.4. Compartimentul protecție civilă, securitate și sănătate în muncă;

2. Direcția Tehnică, Dezvoltare;

2.2. Biroul Întreținere și reparații clădiri

2.3 Biroul Întreținere și Reparații Drumuri și Siguranța Circulației;

3. Serviciul Poliția Locală;

3.1 Biroul ordine și liniște publică;

3.2.Biroul Disciplină în Construcții;

3.3. Biroului Instruire, Logistică, Activitate Comercială, Protecția Mediului;

• Compartiment Protecția Mediului;

• Compartiment Activitate Comercială;

3.4. Compartiment Paza Bunurilor;

3.5. Compartimentul Circulația pe drumurile publice;

3.6. Compartiment juridic, Implementare P.V., Baze de date, Evidența Persoanelor,

Corespondență ;

3.7. Compartiment Dispecerat, Monitorizare;

Art.II Art. 2 din Hotărârea nr. 357/2021 a Consiliului local rămâne nemodificat.

Art.III Hotărârea poate fi contestată în conformitate cu prevederile Legii nr. 554/2004 – Legea contenciosului administrativ, cu modificările și completările ulterioare.

Art.IV Biroul resurse umane din Serviciul resurse umane-administrativ și Direcția cheltuieli din aparatul de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia vor duce la îndeplinire prevederile din prezenta hotărâre.

Art.V Hotărârea se comunică către:

  • Primarul municipiului Alba Iulia

  • Instituţia Prefectului – Judeţul Alba

  • ANFP București

  • Direcția cheltuieli

  • Biroul resurse umane

 

 

 

Alba Iulia, 27 octombrie 2021

 

 

 

 

Președintele ședinței,                                                                    Contrasemnează,
    Consilier                                                                                Secretar general
Vârtei Sergiu Nicolae                                                                        Jeler Marcel      

 

 

 

 

Prezenta a fost adoptata cu număr de 17 voturi favorabile valabil exprimate, care reprezintă 80,95 % din numărul consilierilor în funcție.

P.M.3ex