HOTĂRÂREA NR. 5
privind modificarea organigramei și statului de funcții al Serviciului public „Administrarea patrimoniului local” aflat în subordinea Consiliului local al municipiului Alba Iulia, urmare a reorganizării, începând cu data de 1 februarie 2021
Consiliul local al municipiului Alba Iulia întrunit în ședință ordinară publică la data de 29 ianuarie 2021;
Luând în dezbatere proiectul de hotărâre privind modificarea organigramei și statului de funcții al Serviciului public „Administrarea patrimoniului local” aflat în subordinea Consiliului local al municipiului Alba Iulia, urmare a reorganizării, începând cu data de 1 februarie 2021 inițiat de primarul municipiului Alba Iulia;
Având în vedere referatul de aprobare nr. 6636/21.01.2021 al Primarului municipiului Alba Iulia, raportul de specialitate nr. 6800/22.01.2021 al Serviciului resurse umane – administrativ din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia și avizele favorabile ale Comisiei Consiliului local de studii, prognoze economico-sociale, buget, finanţe, servicii publice şi comerţ și ale Comisiei Consiliului local pentru administraţie publică locală, juridică şi disciplină, relaţii cu publicul, probleme ale minorităţilor, apărarea ordinii publice, respectarea drepturilor şi libertăţilor cetăţeneşti;
Văzând prevederile art. 129 (2) lit. „a”, art. 129 (3) lit. „c”, lit. „e”, art. 370, art. 405, art. și art. 518 (1) și (2) din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
Având în vedere prevederile art. 11 din Legea cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare;
În temeiul prevederilor art. 129 (2) lit. „a” coroborat cu art. 129 (3) lit. „c”, art. 139 (1) și art. 196 (1) lit. „a” din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,
HOTĂRĂȘTE:
Art.1 Aprobă modificarea organigramei și statului de funcții al Serviciului public „Administrarea patrimoniului local” aflat în subordinea Consiliului Local al municipiului Alba Iulia, conform anexelor nr. 1 și nr. 2, începând cu data de 1 februarie 2021, astfel:
La Serviciul Piețe, Târguri și Gestionarea Câinilor fără Stăpân, din cadrul serviciului public „Administrarea patrimoniului local” aflat în subordinea Consiliului Local al municipiului Alba Iulia se desființează, 1 post vacant funcție publică de execuție, consilier, clasa I, grad profesional superior (ID= 378221);
La Serviciul Piețe, Târguri și Gestionarea Câinilor fără Stăpân, din cadrul serviciului public „Administrarea patrimoniului local” aflat în subordinea Consiliului Local al municipiului Alba Iulia, se înființează 2 posturi funcții contractuale de execuție, muncitor necalificat, studii (G), prin modificarea statului de funcții;
Art.2 Anexele nr. 1 și nr. 2 fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.3 Biroul resurse umane din Serviciul resurse umane-administrativ și Direcția cheltuieli din aparatul de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia vor duce la îndeplinire prevederile din prezenta hotărâre.
Art.4 Hotărârea se comunică către:
Primarul municipiului Alba Iulia
Instituția Prefectului – Județul Alba
ANFP București
Serviciul public „Administrarea patrimoniului local”
Direcția cheltuieli
Biroul resurse umane
Alba Iulia, 29 ianuarie 2021
Prezenta a fost adoptata cu număr de 18 voturi favorabile valabil exprimate.
P.M. 3ex