Hotărârea nr. 53 din 2021

cu privire la aprobarea Regulamentului privind măsurile metodologice, organizatorice, termenele și circulația proiectelor de hotărâri care se înaintează Consiliului Local al municipiului Alba Iulia spre adoptare

ROMANIA
JUDEȚUL ALBA
MUNICIPIUL ALBA IULIA
CONSILIUL LOCAL

 

HOTĂRÂREA NR. 53

cu privire la aprobarea Regulamentului privind măsurile metodologice, organizatorice, termenele și circulația proiectelor de hotărâri care se înaintează Consiliului Local al municipiului Alba Iulia spre adoptare

 

Consiliul local al municipiului Alba Iulia întrunit în ședință ordinară publică la data de 26 februarie 2021;

Luând în dezbatere proiectul de hotărâre cu privire la aprobarea Regulamentului privind măsurile metodologice, organizatorice, termenele și circulația proiectelor de hotărâri care se înaintează Consiliului Local al municipiului Alba Iulia spre adoptare inițiat de primarul municipiului Alba Iulia;

Având în vedere referatul de aprobare nr. 18785/18.02.2021 al Primarului municipiului Alba Iulia, raportul de specialitate nr. 18947/19.02.2021 al Serviciului administrație publică locală, juridic contencios din cadrul Direciei juridice, administrație publică locală din aparatul de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia și avizul favorabil al Comisiei Consiliului local pentru administraţie publică locală, juridică şi disciplină, relaţii cu publicul, probleme ale minorităţilor, apărarea ordinii publice, respectarea drepturilor şi libertăţilor cetăţeneşti;

Văzând prevederile art. 84 din Legea nr. 24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative, cu modificările şi completările ulterioare ;

În temeiul prevederilor art. 129(14), art. 139(1) și art. 196 (1) lit. ”a” din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

 

HOTĂRĂȘTE:

 

Art.1 Se aprobă Regulamentul privind măsurile metodologice, organizatorice, termenele și circulația proiectelor de hotărâri care se înaintează Consiliului Local al municipiului Alba Iulia spre adoptare, conform anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.2 Cu ducerea la îndeplinire şi punerea în aplicare a prevederilor prezentei hotărâri se încredinţează Primarul municipiului Alba Iulia prin direcţiile, serviciile, birourile şi compartimentele aparatului de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia, respectiv serviciile publice aflate în subordinea Consiliului local al municipiului Alba Iulia.

Art.3 Prezenta hotărâre poate fi atacată în condițiile Legii nr. 554/2004 privind contenciosul administrativ, cu modificările și completările ulterioare.

Art.4 Hotărârea se va comunica :

  • Primarului municipiului Alba Iulia

  • Instituţiei Prefectului – Judeţul Alba

  • Secretarului general al municipiului Alba Iulia

  • Direcțiilor, serviciilor, birourilor și compartimentelor din aparatul de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia și serviciilor publice din subordinea Consiliului local al municipiului Alba Iulia

 

 

 

Alba Iulia, 26 februarie 2021

 

 

 

Președintele ședinței,                                                           Contrasemnează,
    Consilier                                                                        Secretar general
Sandu Cornel Stelian                                                               Jeler Marcel   

 

 

 

Prezenta a fost adoptata cu număr de 19 voturi favorabile valabil exprimate, care reprezintă 90,47 % din numărul consilierilor în funcție.

P.M. 3ex