Hotărârea nr. 54 din 2021

privind acordarea mandatului Primarului municipiului Alba Iulia pentru a semna contractul de delegare a gestiunii serviciului de transport public local de persoane prin curse regulate

 ROMÂNIA
JUDEŢUL ALBA
MUNICIPIUL ALBA IULIA
CONSILIUL LOCAL

 

HOTĂRÂREA NR. 54

privind acordarea mandatului Primarului municipiului Alba Iulia pentru a semna contractul de delegare a gestiunii serviciului de transport public local de persoane prin curse regulate

 

Consiliul local al municipiului Alba Iulia întrunit în ședință ordinară publică la data de 26 februarie 2021;

Luând în dezbatere proiectul de hotărâre privind acordarea/neacordarea mandatului Primarului municipiului Alba Iulia pentru a semna contractul de delegare a gestiunii serviciului de transport public local de persoane prin curse regulate inițiat de primarul municipiului Alba Iulia;

Având în vedere

  • adresa înregistrată sub nr. 10209/29.01.2021 a Asociației Intercomunitare de Dezvoltare Alba Iulia – Transport Local;

  • adresa înregistrată sub nr. 13842/08.02.2021 a Asociației Intercomunitare de Dezvoltare Alba Iulia – Transport Local;

  • încheierea finală cameră consiliu nr. 241/28.01.2021 a Judecătoriei Alba Iulia;

  • avizul conform neconditionat final al ANAP nr. 7300/1434/CN1023187/AC/19.11.2020;

  • avizul conform necondiționat al ANAP nr. 7300/6646/19.08.2020;

  • adresa nr. 560/24.11.2020 cu privire la comunicarea rezultatului către STP SA Alba Iulia;

  • raportul comisiei de evaluare a ofertelor nr. 524/12.11.2020;

  • contractul de delegare a gestiunii serviciului de transport public local de persoane prin curse regulate nr. 26/48/07.01.2021 încheiat între Asociația Intercomunitară de Dezvoltare Alba Iulia – Transport Local și Societatea de Transport Public SA Alba Iulia

  • referatul de aprobare nr. 20038/22.02.2021 al Primarului municipiului Alba Iulia, raportul de specialitate nr. 20014/22.02.2021 al Compartimentului transport, liberă inițiativă din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia și avizul favorabil al Comisiei Consiliului local pentru administraţie publică locală, juridică şi disciplină, relaţii cu publicul, probleme ale minorităţilor, apărarea ordinii publice, respectarea drepturilor şi libertăţilor cetăţeneşti;

Văzând prevederile statutului Asociației Intercomunitare de Dezvoltare Alba Iulia – Transport Local, aprobat prin Hotărârea nr. 244/2009 și Hotărârea nr. 200/2015 a Consiliului Local al Municipiului Alba Iulia, prevederile Hotărârii nr. 443/2017 și nr. 141/2020 a Consiliului Local al Municipiului Alba Iulia;

Având în vedere prevederile art.1(2) lit. ”h”, art.2, art. 3, art. 10, art. 23, ale art. 24(1) lit.”b”, ale art. 24(2), art. 25, art. 29 și ale art. 30 din Legea nr. 51/2006 privind serviciile comunitare de utilități publice, republicată, cu modificările și completările ulterioare, prevederile art. 1, art. 3, art. 4(1^1), art. 17(1), lit. ”h”, art. 17(1^1) și (2), art. 21, art. 23, art. 24 și art 28 din Legea nr. 92/2007 privind serviciile de transport public local, cu modificările și completările ulterioare, prevederile art. 224, lit. ”a” din Legea nr. 99/2016 privind achizițiile sectoriale, cu modificările și completările ulterioare, prevederile art.149, art. 151 și ale art. 152(2) din HGR nr. 394/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului sectorial/acordului-cadru din Legea nr. 99/2016 privind achiziţiile sectoriale precum și prevederile Regulamentului (CE) nr. 1370/2007 al Parlamentului European și al Consiliului din 23 octombrie 2007 privind serviciile publice de transport feroviar și rutier de călători și de abrogare a Regulamentelor (CEE) nr. 1991/69 și nr. 1107/70 ale Consiliului;

Având în vedere discuțiile purtate în cadrul ședinței Consiliului local al municipiului Alba Iulia;

În temeiul prevederilor art. 89, art. 91, art. 129 (2) lit.”d” coroborat cu art. 129(7) lit. ”n”, ale art. 139(3) lit.”g” și ale art. 196(1) lit. ”a” din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

 

HOTĂRĂȘTE:

 

Art.1 Acordă mandat special domnului Primar Pleșa Gabriel Codru să semneze, în numele și pe seama Municipiului Alba Iulia, contractul de delegare a gestiunii serviciului de transport public local de persoane prin curse regulate nr. 26/48/07.01.2021 încheiat între Asociația Intercomunitară de Dezvoltare Alba Iulia – Transport Local și Societatea de Transport Public SA Alba Iulia.

Art.2 Aprobă lista bunurilor din domeniul public și privat al municipiului Alba Iulia, aferente sistemului de transport public local de persoane care vor fi concesionate, prin contractul de delegare a gestiunii serviciului de transport public local de persoane, către Societatea de Transport Public SA Alba Iulia. Lista bunurilor concesionate constituie anexa 2.2 la Contractul de delegare a gestiunii.

Art.3 Primarul municipiului Alba Iulia și Asociația Intercomunitară de Dezvoltare Alba Iulia – Transport Local vor duce la îndeplinire sarcinile din prezenta hotărâre

Art.4 Prezenta hotărâre poate fi contestată conform prevederilor Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările și completările ulterioare.

Art.5 Prezenta hotărâre se comunică către:

  • Primarul municipiului Alba Iulia

  • Instituţia Prefectului – Judeţul Alba

  • Asociaţia Intercomunitară de Dezvoltare Alba Iulia - Transport Local

  • Direcția cheltuieli

 

 

 

Alba Iulia, 26 februarie 2021

 

 

 

Președintele ședinței,                                                 Contrasemnează,
     Consilier                                                             Secretar general
Sandu Cornel Stelian                                                    Jeler Marcel     

 

 

 

Prezenta a fost adoptata cu număr de 11 voturi favorabile valabil exprimate, care reprezintă 52,38% din numărul consilierilor în funcție.

P.M. 3ex