Hotărârea nr. 55 din 2021

privind modificarea și completarea Hotărârii nr. 13/2016 a Consiliului local cu privire la aprobarea criteriilor și procedurilor de desfășurare a concursului pentru funcția de director a Club Sportiv Municipal Unirea Alba Iulia, începând cu data de 1 martie 2021

ROMÂNIA
JUDEŢUL ALBA
MUNICIPIUL ALBA IULIA
CONSILUL LOCAL

 

HOTĂRÂREA NR. 55

privind modificarea și completarea Hotărârii nr. 13/2016 a Consiliului local cu privire la aprobarea criteriilor și procedurilor de desfășurare a concursului pentru funcția de director a Club Sportiv Municipal Unirea Alba Iulia, începând cu data de 1 martie 2021

 

Consiliul local al municipiului Alba Iulia întrunit în ședință ordinară publică la data de 26 februarie 2021;

Luând în dezbatere proiectul de hotărâre privind modificarea și completarea Hotărârii nr. 13/2016 a Consiliului local cu privire la aprobarea criteriilor și procedurilor de desfășurare a concursului pentru funcția de director a Club Sportiv Municipal Unirea Alba Iulia, începând cu data de 1 martie 2021 inițiat de primarul municipiului Alba Iulia;

Având în vedere referatul de aprobare nr. 18330/18.02.2021 al Primarului municipiului Alba Iulia, raportul de specialitate nr. 19218/19.02.2021 al Biroului resurse umane din cadrul Serviciului resurse umane-administrativ din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia și avizul favorabil al Comisiei Consiliului local pentru administraţie publică locală, juridică şi disciplină, relaţii cu publicul, probleme ale minorităţilor, apărarea ordinii publice, respectarea drepturilor şi libertăţilor cetăţeneşti;

Văzând prevederile din art. 155(8) din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

Având în vedere discuțiile purtate în cadrul ședinței Consiliului local al municipiului Alba Iulia;

În temeiul prevederilor art. 129 (14), art. 139 (3) lit. „i” şi art. 196(1) lit. „a” din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

 

HOTĂRĂȘTE:

 

Art.I Modifică și completează art. 1 al Hotărârii nr. 13/2016 a Consiliului local privind aprobarea criteriilor și procedurilor de desfășurare a concursului pentru funcția de director a Club Sportiv Municipal Unirea Alba Iulia, după cum urmează:

Art.1 Stabilește criteriile pentru ocuparea funcției contractuale de director al Club Sportiv Municipal Unirea Alba Iulia, după cum urmează:

- studii de specialitate: studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, în ramura de știință (RSI): Științe Economice, Științe Juridice, Științe Administrative și Știința sportului și educației fizice.

- vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției contractuale de conducere: minim 3 ani;

- are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;

- cunoaşte limba română, scris şi vorbit;

- are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;

- are capacitate deplină de exerciţiu;

- are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;

- îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;

- nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;

- cunotințe de operare calculator: aptitudini de operare pe un computer personal pentru îndeplinirea sarcinilor de serviciu – nivel mediu;

- limbi străine (necesitate și grad de cunoaștere): capacitate de exprimare (scris, vorbit, citit) în cel puțin o limbă de circulație internațională, nivel mediu.”

Art.II Procedura de organizare a concursului va fi organizată în conformitate cu prevederile:

- HG nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice.

- Legii nr. 53/20003- Codul Muncii, republicată în 2011;

- Legii-cadru 153/2017 din 28 iunie 2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice;

Art.III Hotărârea poate fi contestată în conformitate cu prevederile Legii nr. 554/2004 – Legea contenciosului administrativ, cu modificările și completările ulterioare.

Art.IV Biroul resurse umane din Serviciul resurse umane-administrativ din aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Alba Iulia, va duce la îndeplinire prevederile din prezenta hotărâre.

Art.V Hotărârea se comunică către:

  • Primarul municipiului Alba Iulia

  • Instituția Prefectului – Judeţul Alba

  • Biroul resurse umane

  • Clubul Sportiv Municipal Unirea Alba Iulia

 

 

 

Alba Iulia, 26 februarie 2021

 

 

 

Președintele ședinței,                                                            Contrasemnează,
           Consilier                                                                   Secretar general
Sandu Cornel Stelian                                                              Jeler Marcel

 

 

 

 

Prezenta a fost adoptata cu număr de 19 voturi favorabile valabil exprimate, care reprezintă 90,47 % din numărul consilierilor în funcție.

P.M. 3ex